Flickr Feed

آخر الأخبار
... جاري التحميل

الأحد، 22 أبريل 2018

كلمات مهرجان سيب ال هاه | تيم الصاب واي - احمد اتله و محمود اتله | توزيع ساسو

الكاتب   on


سيب ال هاه 


هات ال.؟هاة
سيب ال..؟ هاة
مش قصدي ال هاه
اوع ال هاه
حلو اوى داااة
انا عيني مليانه
ايوه
انا شبعانه
ايوا
انا بنزل من سي
ايوه
انا دماغي بسطاني
ايوا
انتز بتوع حورات
ايوا
عيال تجيب احباط
دماغكو فيها فراغ
طريقو فيها مطبات
انا هكلف بنار
شغل هبل مش عاوز
لسانك لو غلط
في سعتها ها تضرب
من الاخير كده
من الاخير كده

سيب ال هاه 

اوع ال هاه 


مش قصدي ال هاه
بنسي و مش فاكرين
ها ودي و ها شوش
ها خش و دوش
لسانك لو بيكر
معانه ها تشوف المر
ضحكتو ليه صفره
معايه سر الشفره
الرك ع الكسبان
وانتا بصراحه علطان
اوعك تتهبل
اظبط و اتعدل
جيلك لو ...
و الجو هنا حدفك
مش ها تصرف شلن
عجنك وانا لفك
اصل شغل القيلش
علينا ما بيدخلش
ورينا عرض قفاك
علشان ما تخرش
من الاخير كده

ليست هناك تعليقات:
الي komentar

مرحبا تم تعريب قالب بلوجر جديد يمكنك معاينته وتحميله من هنا - http://goo.gl/rCMkUO
انضم الي قائمتنا البريدية