Flickr Feed

آخر الأخبار
... جاري التحميل

الأحد، 22 أبريل 2018

كلمات مهرجان المصحه - ريشا كوستا و سماره | توزيع طه انترناشونال 2018

الكاتب   on

كلمات مهرجان المصحه

اسمعوني 
انا مش مجنون 
قربيا كلنا لــ المصحه ذهبون 
اليله اليله عين 
انا جي وراكب دماغي
اركش الناس و الغي 
حق اتكركب ع البشريه 
انا مش راكب سمسميه 
و الابطال طلعه سكليه 
سبعه و تسعين في ميه من ابطال طلعه سكليه 
سلاح جري و مخ مهوش 
عقل دماغي مفيش 
اسكله من فضلكو 
علشان نعرف نعيش
ع المبداء عيش و متجليش 
 اقف خد بس ما تجريش 
ساب الكون كله ع مفيش 
مفيش تسلم مفيش تعيش 
انتا متعرفش انا مين 
ف العنبر انا 80
عاوز اشوف اي مشهد
ها طلعه انتو كده حلوين 
في ناس  كتيره بيصحبونا  
و هما من جوه مش بحبونا 
وقت المصالح  تلقيهم 
و لم تخلص يسبونا 
ف ناس جميله من بره 
بس الفلب سوده و مره 
عن الرجاله بيحكمها
متختش منها ولا ظره 
الصلاه ع النبي يا حلوين 
احنا بنجي  طه انترناشونال 
لم صحبك يقولك بحبك ما تقوليش قد اي 
قوله عملت علشاني اي 
الكلام ع المصحه مش مصحه 

ليست هناك تعليقات:
الي komentar

مرحبا تم تعريب قالب بلوجر جديد يمكنك معاينته وتحميله من هنا - http://goo.gl/rCMkUO
انضم الي قائمتنا البريدية