Flickr Feed

آخر الأخبار
... جاري التحميل

السبت، 25 نوفمبر 2017

كلمات اغنية /- بت يا بطة /- حسن الخلعي

الكاتب   on

بت يا بطة يا بطة يلا تعالي
ما تحني عشان عايزك نصي التاني حلالي
ما تحني عشان عايزك نصي التاني حلالي
تعالي تعالي يا ام قوام طلقة
يا ام قوام طلقة انا مدلوق دلقة
يا ام قوام طلقة انا مدلوق دلقة
ياللي جمالك سنيه أرجوك عرفني عليه
ياللي جمالك سنيه أرجوك عرفني عليه
القلب انت اللي فيه القلب انت اللي فيه
ليه بس بتتعبه
ياللي خدودك ألماظ قلبي من الشوق يتغاظ
ياللي خدودك ألماظ قلبي من الشوقي تغاظ
ياللي في حبك يتغاظ انشالله يطق يموت
يا ابو خد وشفة بينك نفسي يكون بينا لينك
يا ابو خد وشفة بينك نفسي يكون بينا لينك
هو اللي يموت عليك ليه بتعذبه
وحياة باباك ياعم مين يا سيدي رق
انا قلبي دايب يا سيدنا فيك ليه انت لأ
تعبت قلبي وانت قلبك مش في باله
وكل لما اقوله حاجة يقولي تؤ

ليست هناك تعليقات:
الي komentar

مرحبا تم تعريب قالب بلوجر جديد يمكنك معاينته وتحميله من هنا - http://goo.gl/rCMkUO
انضم الي قائمتنا البريدية