Flickr Feed

آخر الأخبار
... جاري التحميل

السبت، 25 نوفمبر 2017

كلمات مهرجان فين الراجل عصبي و سمسم تيم السامبا توزيع ابوعبير

الكاتب   on


فين الراجل ‏فيني ‏الجدع 
‏الرجولة مش مرتجع
‏أنا نفسي العب بلوجع 
‏أنا نفسي أقابل صاحب جدع 
‏أصحاب كثير في كل مكان
‏طلعت صاحبه ملهاش أمان
‏واللي في قلبي على لسان 
‏‏صحبي دراع يا عمي أنا اسمي
‏سلام يا صاحبي كله بيمشي
‏ولا عاوز تشتري
‏نص فلوسك لازم تمشي
‏٢٢
‏يا دنيا ‏يا دنيا
‏يا دنيا ايه اللى جرى
‏صحابته جبونه وره 
‏دقت ساعة العمل
‏كفاية بقى أفوره 
‏كلا خلاص يبيعك يصيبك 
‏مفيش صاحب من من نصيبك
‏واللي منك ها يجي يصيبك 
‏يقول لك مش حبيبك
٢٢
‏أول ما ياخد لمصلحة على طول حطك في المشرحة 
‏ ‏يقعد يقطع ‏ يشرح فيك ‏ويبيع بكل ما بجاحه

ليست هناك تعليقات:
الي komentar

مرحبا تم تعريب قالب بلوجر جديد يمكنك معاينته وتحميله من هنا - http://goo.gl/rCMkUO
انضم الي قائمتنا البريدية