Flickr Feed

آخر الأخبار
... جاري التحميل

الخميس، 26 أبريل 2018

كلمات تراك يا أنا

الكاتب   on


ا ضايع يا انا
ايه العمل ده الحمل حمل جبل
والزمن قصي ومتحمل كتير اكتر ما فيك كان وجع
ظروفك حبك وصحابك واهلك ويزيد عليهم
انك جدع وايه العمل يا ضايع يا انا
متخفش
قلبك لسا مفقش ومستوعبش ده
وشك بقا بره الكدر والصوره لسا ناقصها حد
رمشك منمش وغفل ودمعك سال ع خدك
يختفي بين كونك خايف او لا
وعمرك ما مديت ايدك لحد يا
ضايع يا انا
بتقول كتير وبيسمعوك
وبيقيموك بفيوس كامل مسموع
بيعمل راب او مابيعملش
ونسيو انك غرقان ف الدمع
خدوها الفيوس وخدو
كل اللي تحبوه وخده الوجع والارف اللي عشته سنين
من فيكو يقدر يستحمل ده
يارب
انا عارف انك سامعني
انا برجوك زي ما فرقتني واترجاتك يوم تاخدني
ريحني وخدني ف كنفك
واهديني واديني نصيب من ضل عرشك
يوم ما هجاوب وتسالني انا عاوز اتوب
بس اتوب عن ايه
عن حب سنين وراح ونسيت
ولا عشان صاحب سابك علشان قرش
زياده ونسي انه ف يوم دخلك بيت
. ولا عن يوم ما صرفت وجريت واخد اول نفس
من كونك ولا اتوب عن اني شكيت ولا اتوب عن اني بكيت
يا ضايع يا انا
يا موجوع يا انا
يا مهموم يا انا
انا مش انا
خافو من الموت
واتمنو جنه الفردوس
ودعو ربنا يصونهم ويحميهم من الشياطين
وعقولهم اوسخ ما ف الكون
مهي مش هتبطل تندهلك
مع انها بتكرهك كره العما
ووخداك امل وحضن ساعه البرد يحسسها بدفا
اغرق
يمكن تلحق دموعك قبل ما يخفي رمشك ي
مكن تفتكرك يوم ما تشوفك وانت بتلعب مع ابنك
يمكن تكره نفسك وتطيب خطرك الدنيا
لو ثاينه تعدي وهي لغيرك وانت كمان فاكرها
وانا ايه اللى جابني هنا
وانا ايه يديني انا
اضيع انا
واتوه انا وادخل
ف دوامه الزمن ولساني بنده علي
اللي ضايع مني واقول
يا ضايع يا انا ..

ليست هناك تعليقات:
الي komentar

مرحبا تم تعريب قالب بلوجر جديد يمكنك معاينته وتحميله من هنا - http://goo.gl/rCMkUO
انضم الي قائمتنا البريدية