Flickr Feed

آخر الأخبار
... جاري التحميل

الأحد، 25 مارس 2018

كلمات اغنيه انا كويس - وسط البلد

الكاتب   on


ولا حاجة أنا كويس مفيش حاجة وإيه يعني مانا عايش بولا حاجة وعادي ناس معها كتير ومحتاجة أنا عايش مع نفسي وماشي الحال ...................................... أنا بفكر في حاجات كتير بتخلي جسمي يقشعر بفكر، في إيه؟ حاجات بشوفها بتحصل بستغرب من المنظر بفكر بفكر بتفكر عشان بشوف حاجات تخلي حاجات جوايا بتتحرك بفكر وكل مدى بكبر بفكر أكتر ...................................................... في ناس معها فلوس تروح القمر في ناس بتنام عريانة تحت المطر في ناس تعبها بيروح هدر في ناس بتكسب عن طريق الخطأ وبسهولة بدون مواجهة خطر بس عادي عادي جداً ده القدر الواحد ياما شاف لما اتعثر ولولا ربك ستر كان اتكسر من بعد ما إتعاملت مع البشر احترامي للكلاب زاد وكبر بس أنا راضي أنا عايش مهما حصل ومفيش حاجة سايبة أثر مفيش حاجة سايبة أثر، ولا حاجة
.......................................... مفيش حاجة مفيش حاجة ولا حاجة هتسألي يعني عن حالي متسألنيش عشان هكدب وأرد مافيش ولا حاجة

ليست هناك تعليقات:
الي komentar

مرحبا تم تعريب قالب بلوجر جديد يمكنك معاينته وتحميله من هنا - http://goo.gl/rCMkUO
انضم الي قائمتنا البريدية