Flickr Feed

آخر الأخبار
... جاري التحميل

الأحد، 11 فبراير 2018

كلمات اغنيه أدهم سليمان - كل ما في القلب

الكاتب   on


كنت ماشي وكان فقلبي
ذكريات تشبه كتير
طعم الالم. طعم البكا
انا كنت بين الناس لكني
كنت جوه الغربه تايه
وكنتي بالصدفه هنا
ربك رمي عشقك فقلبي واكتمل.
وفعز ماكان الالم قتل الامل
ماقدرتش انسي عنيكي لما قالتلي اه .
كل ما في القلب ده ليكي
لما قبلتي توهبي قلبي الحياه .
ماليش ف العشّق حيله ...
كنتي فين انا كنت مستنيكي
ادخلي قلبي بسلام الله
يامعني اكبر م الحياه
كنتي فين انا كنت مستنيكي
كل ما في القلب ده ليكي
كنت ماشي وكان ف ايدي
سلِّمت بالمكتوب .
بَ أتوب عنك أَتوه ...
أَتوه فيكي .. أَتوب .
ورده دبلت من سنين
الورده تاني للحياه
مابقتش بحسب قد ايه.
شايف بعيني كل شيء
وقف الزمن عندك هنا
لكني مش حاسس بشيء
شفتك. ضحكتي . فتحت
طيفك نداني بالهوا ولبيت نداه.
ماقدرتش انسي عنيكي لما قالتلي اه .
لما قبلتي توهبي. قلبي الحياه .
ماليش ف العشّق حيله ...
كل ما ف القلب ده ليكي
كنتي فين انا كنت مستنيكي
ادخلي قلبي بسلام الله
كل ما في القلب ده ليكي
يامعني اكبر م الحياه
أَتوه فيكي .. أَتوب
كنتي فين انا كنت مستنيكي
سلِّمت بالمكتوب .
بَ أتوب عنك أَتوه ...


شاهد الفديو بالكلمات

ليست هناك تعليقات:
الي komentar

مرحبا تم تعريب قالب بلوجر جديد يمكنك معاينته وتحميله من هنا - http://goo.gl/rCMkUO
انضم الي قائمتنا البريدية