Flickr Feed

آخر الأخبار
... جاري التحميل

الأربعاء، 7 فبراير 2018

كلمات مهرجان بطني بتضحك غناء فيجو ومدني وامام سعيد توزيع احمد فيجو 2018

الكاتب   on

حاضر الشطان 
جهز الجوان 
نطلع على الحطان 
اقولك على حاجه 
انا مش سكران 
انا مش خربان 
انا بطلع على الحطان 
و شغل الدماغ 
قولك على حاجه 

بطني بتضحك

اقولك على حاجه 
وصتي  بيورقص 
اقولك على حاجه 
ودني بتمسع 
انا عيني بتشوف 
انا مش مجنون 
انا عيني بتشوف 
بوقي بيتكلم 
اسمع يا معلم 
اقولك على حاجه 
انا مش شايفك 
انا مش حاسك 
انتا ما جيتش 
انا مش سكران 
انا مش خربان 
انا فرحان 
ما تخيش عليه 
في الخساره 
مش كل شويه 
اديك سجاره 
لو نفسك فيها 
ما تشتريها 
انا بطلت التوزيع 
اللي كشك هناك بيبع 
ما تستوحشي 
 وبلاش ترميها 
تيجي عليه و تقضيها 
ضربت رصاصه 
بتخيب الخلاصه 
يلا نحضر 
يلا نفرح 
ياريت ما تجبش  
سرتي ما تجرحنيش 
في غبتي 
لو حد سالك عني 
قوله مفيش نصيب 
بس بلاش تجرحني 
انا مش شايفك 
انا مش حاسك 
انا مش سمعك 
مانا مانا مانا 
صحبي كان خربان 
مانا مانا مانا 
صحبي كان سكران 
خربان خربان خربان 
سكران سكران سكران
ولا يشغرني حد 
طلمه انا فرحان 
بلعب و بغني 
انا كفي بدماغي 
انا سوق و بسوق 
بشرب علشان افوق 
لو ما عملتش دماغ 
بكون مخنوق 
بخد حقي بالدرع 
ما تضحكش عليه 

بطني بتضحك

تحميل مهرجان 
من الربط ده 
zippyshare.com

ليست هناك تعليقات:
الي komentar

مرحبا تم تعريب قالب بلوجر جديد يمكنك معاينته وتحميله من هنا - http://goo.gl/rCMkUO
انضم الي قائمتنا البريدية