Flickr Feed

آخر الأخبار
... جاري التحميل

الاثنين، 22 يناير 2018

كلمات اغنية عيدوا رقصتي شارموفرز حسن الرداد الليثى

الكاتب   on

سألت انا علام بالمية رصولي
رشوني انا بالدم بالماية رديت ودي اصولي
متسحول حاسس بألم
طب اهدى واسمع الكلام
هقولك حل تمام
سواء او ماشي او راكب الترام
أنا كل ما أعمل حركة بس عيد ورايا
عيد رقصتي عيد عيد عيد رقصتي
عيدوا رقصتو عيدوا رقصتو عيدوا رقصتو
ايه متضايق مش سامع المزيكا ده كلام
سواء مسطول أو فايق طب اسمع مني
حصل سوء تفاهم هوبا بوم خناق
كرسي في الكلوب شتيمة أباحة
 وسلاح مسكوا لبعض في الساحة
هبت من الجميع ولعت فواحة
اصحوا حوستي حوسة فقري منحوسة
ولعت معركة حاصلة قدامي
محدش دري حتى من كلامي
زوبعة زوبعة النفسية مولعة
وفي وسط كل ده رحت داخل في النص
داخل في ايدي مايك قلت اسمع وبص
انا كل ما احس بعوأ نوش
اشغل المزيكا ألاقى اللي جنبي اتروش
انا كل ما احس بعوأ نوش
اشغل المزيكا ألاقى اللي جنبي اتروش
مهما اقولها يا ناس في كلامي
ده كلامي ده كلامي مش هنحل المواضيع
دنيا عجيبة دي بتلعب بينا وتحط علينا من غير مواعيد
حني علينا لو مرة تجينا ده الفرح نسينا ليه تملي بعيد
ازعل نفسي ليه وسط المزيكا بلا وكسة
الناس اللي ع اليمين اختاروا لك رقصة
والناس اللي ع الشمال ماهي مش ناقصة
عد ورايا سهلة ايزي ميزي
اون تو اي لاف يو
سخان نور خش قول يا ليثي
ابعد يا فقر عني الناس مزعلني
ما تعيدوا الرقصة ورايا يمكن ينزاح الحزن  عني
الحزن ليه ورايا ده الرقص لي وقاية
ياما نفسي افرح في السنة مرة الرقصة دي البداية

ليست هناك تعليقات:
الي komentar

مرحبا تم تعريب قالب بلوجر جديد يمكنك معاينته وتحميله من هنا - http://goo.gl/rCMkUO
انضم الي قائمتنا البريدية