Flickr Feed

آخر الأخبار
... جاري التحميل

الأحد، 24 ديسمبر 2017

كلمات اغنية لله ف لله غناء لؤي

الكاتب   on

لله في لله أنا حبيته لله في لله
من بين الدنيا اتمنيته قولت انشالله
انشاله اعيش اللي باقيلي من عمري معاه
أنا مالي ايه جرالي
والله الله حلالي الدنيا في عيني
والله والله ده قمر نورلي سنيني
والله والله جنبك على طول خليني
يا حبيبي يا حبيبي
والله والله قلبي بيشتاق لبعاده
وبقيت مش قد بعاده
والله والله بنسى الدنيا دي قصاده
أنا مالي إيه جراليالكلمة الحلوة اللي في قلبي بتنادي عليه
أول ما قابلته لقيت قلبي اتفائل بيه
حبيته يا عالمايه ذنبي ومسلم ليه
انا مالي ايه جرالي
……………………………
بنقابل قد ما بنقابل في الدنيا دي ناس
مش عايز غيره ومش قابل غيره هو خلاص
اللي انا عايشه من الأخر اجمل احساسي
انا مالي إيه جرالي

ليست هناك تعليقات:
الي komentar

مرحبا تم تعريب قالب بلوجر جديد يمكنك معاينته وتحميله من هنا - http://goo.gl/rCMkUO
انضم الي قائمتنا البريدية