Flickr Feed

آخر الأخبار
... جاري التحميل

الأربعاء، 22 نوفمبر 2017

كلمات اغنيه محمود العسيلى مش مضمون

الكاتب   on

انا مش مضمون
مش كارت بتلعبي بيه
لما تعوزي تخليه تزهقي منه ترميه
من غير فوازير و لا ألغاز
مش هفضل صورة في برواز
او ضل خيال يوم تتجاهليه
وساعات تشوفيه انا مش تمثال و بتختاري الألوان
في الاخر انا إنسان عمره ما هيقبل يتهان
انا أسف مش هقدر أكون الكارت السهل المضمون
أنا كنت رهان بعمايلك ديه إنتي خسرتيه
و انا مش زعلان والله انا مش زعلان
اوقات بيبان ان الكسبان خسران
و مع الايام حد بيرجع
بجراح و يعيش موجوع ندمان و التاني يعيش مرتاح
يا إزاز مكسور و سنين
أنا ماشي عليه يا جرح تعبت اداريه
انا بعمل كل ده ليه
و يا قصر الوهم الملعون
بالحزن و الخوف مسكون
هخرج للناس من بعد سنين عيشتها مسجون

ليست هناك تعليقات:
الي komentar

مرحبا تم تعريب قالب بلوجر جديد يمكنك معاينته وتحميله من هنا - http://goo.gl/rCMkUO
انضم الي قائمتنا البريدية