Flickr Feed

آخر الأخبار
... جاري التحميل

الاثنين، 16 أكتوبر 2017

كلمات اغنية بهاء سلطان – مالك 2017

الكاتب   on

ماااالك انت بقالك لسه كام يوم متغير انت فاكرها يا واد هاتدوم
مااااالك دانت بقالك لسه يدوب كام يوم متغير انت فاكرها ياواد هاتدوم
لو هتقرب ولا هتبعد مش هتهرب من المكتوب ربك شاهد ربك عالم
ربك يابنى رب قلوب
لو هتقرب ولا هتبعد مش هتهرب من المكتوب ربك شاهد ربك عالم
ربك يابنى رب قلوب
اجرح منا قلبي مسامحك اتعودت انا على جرحك
يا حبيبي هقولك ايه انا
انا ابات مغلوب مش غالب
انا حبك فيا الغالب قلولو حرام عليك
اجرح منا قلبي مسامحك اتعودت انا على جرحك يا حبيبي هاقولك ايه
انا ابات مغلوب مش غالب
انا حبك فيا الغالب قلولو حرام عليك
وكواني الشوق يا هجرني وجواني الشوق
ورماني الحب في بحرك طوحني لفوق
وكواني الشوق يا هجرني وجواني الشوق
ورماني الحب في بحرك طوحني لفوق
واما تكلمني روحي تهرب مني ولما تزعلني زعلك يألمني
يا حبيبي تعالي وكلمني من غير ماتلوم
اجرح منا قلبي مسامحك اتعودت انا على جرحك يا حبيبي انا اقولك ايه
انا حبك فيا الغالب قلولو حرام عليك
تحميل 
http://www.adyou.co/Lmrh
شاهد الفديو بكلمات 

ليست هناك تعليقات:
الي komentar

مرحبا تم تعريب قالب بلوجر جديد يمكنك معاينته وتحميله من هنا - http://goo.gl/rCMkUO
انضم الي قائمتنا البريدية