Flickr Feed

آخر الأخبار
... جاري التحميل

الأربعاء، 18 أكتوبر 2017

كلمات اغنيه احمد عامر الف خاين 2017

الكاتب   on


انا .... كل اللى منى بيبعونى فى وقت زنقة
انا .... انا .... انا
انا ..... كل اللى منى بيبعونى فى وقت زنقة
انا ... انا
اديت كتير وفى وجعى مالقيتش الا فرقة
انا ... انا
وفى كل ليلة بنام ... لوحدى
عشنهم استحملت ياما عذاب و ذل
من كتر ما انا تعبان خلاص قربت امل
اموت من الخنقة .....
بكوا عنيا وقلبى على عمرى وشبابى
مع ان دمعتى فى عنيا مش جيا غير منهم
نسيونى ساعة فرحهم وكانى مش منهم
السواد فى قلوبكو باين ... وانتو ليه احسن زباين
صبرت والصبر اشتكى من قربى منهم
يالى واخدين عالاذية ... الليالى رايحة جاية
واللى عامل فيكو طيب ... جوا منه الف خاين
كل يوم بموت عشنكم والغباوة هيا هيا
يالى واخدين عالاذية ... الليالى رايحة جاية
مع ان دمعى اللى فى عنيا مش جيا غير منهم
نسيونى ساعة فرحهم وكانى مش منهم
صبرت والصبر اشتكى من قربى منهم
بكوا عنيا وقلبى على عمرى وشبابى
كل يوم بموت عشنكم والغباوة هيا هيا
تحميل الاغنيه

ليست هناك تعليقات:
الي komentar

مرحبا تم تعريب قالب بلوجر جديد يمكنك معاينته وتحميله من هنا - http://goo.gl/rCMkUO
انضم الي قائمتنا البريدية