Flickr Feed

آخر الأخبار
... جاري التحميل

الخميس، 14 سبتمبر 2017

كلمات اغنية بقالوا كام يوم محمد عدوية

الكاتب   on


بقاله كام يوم عني بعيد
مش سامع عنه أي جديد
ناس تشوفه تقول زعلان
وساعات يكون أوقات فرحان
وساعات تقولي مش ناسيك

بقاله كام يوم عني بعيد
مش سامع عنه أي جديد
ناس تشوفه تقول زعلان
وساعات يكون أوقات فرحان
وساعات تقولي مش ناسيك

قادر ع العيشة لوحده
انا مش عايش من بعده
فين أراضيه وانا هوصلّه
ده فين ما يكون

قادر ع العيشة لوحده
انا مش عايش من بعده
فين أراضيه وانا هوصلّه
ده فين ما يكون

اللي يقابله يقولّه انا ليه
سوء تفاهم ونعدّيه
لو بس يجي ويتكلّم
والله أول ما يسلّم
هقوله لسه انا عايش ليك

قادر ع العيشة لوحده
انا مش عايش من بعده
فين أراضيه وانا هوصلّه
ده فين ما يكون


ليست هناك تعليقات:
الي komentar

مرحبا تم تعريب قالب بلوجر جديد يمكنك معاينته وتحميله من هنا - http://goo.gl/rCMkUO
انضم الي قائمتنا البريدية