Flickr Feed

آخر الأخبار
... جاري التحميل

الأربعاء، 30 أغسطس 2017

كلمات اغنية شيكولاته بوسي ومحمود الليثي

الكاتب   on


شيكولاته يا اشطاتا
شيكولاته يا اشطاتا
طب سيكا سيكا يا مزيكا
سيكا سيكا يا مزيكا
التقل صنعه انا مش ممنعه
التقل صنعه انا مش ممنعه
اه يا بطه ناري شطه
اه يابطة ناري شطه
ياللي رمش عينكي يكتب فيه يطلع مليون اديبة
اه ياناري يامراري
اه ياناري يامراري
خدك المياس ياعمري ياما غني العندليب
اه ياكفاءة مليش طاقة
اه ياكفاءة مليش طاقة
طب دنجة دنجة اه يامانجة
دنجة دنجة اه يا مانجة
اه يافراولة انا اولي
اه يافراولة انا اولي
اه يافرعه روحي طالعة
اه يافرعة روحي طالعة
كل حته فيكي يابت تكتب في ميت ديوان
روح قلبي ده انا حبي
روح قلبي ده انا حبي
يتعمل تمثال يابت ويتبني في اكبر ميدان
مش باصصلي ليه ياصلي
مش باصصلي ليه يااصلي
شوفلي شوفه ياكذانوفا
شوفلي شوفه ياكذانوفا
حبه حبه يا مربي
حبه حبه يامربي
طب حبني يانور عيني
طب حبني يانور عيني
عاوزه اتحب زي شادية ما كانت بتحب العندليب
انا فيها لا اخفيها
ده انتي لو سبتني انا اعيش ازاي من غير حبيب
شكولاته يا اشطاطا
شكولاته يااشطاطا
طب سيكا سيكا يا مزيكا
سيكا سيكا يا مزيكا
التقل صنعه انا مش ممنعه
التقل صنعه انا مش ممنعه

هناك تعليقان (2):
الي komentar

مرحبا تم تعريب قالب بلوجر جديد يمكنك معاينته وتحميله من هنا - http://goo.gl/rCMkUO
انضم الي قائمتنا البريدية