Flickr Feed

آخر الأخبار
... جاري التحميل

الثلاثاء، 29 أغسطس 2017

كلمات تراك أحمد كامل - ابعد من نجوم السما

الكاتب   on



بقيت بكرهني كره العمي و فكره اني ها اكوون قريب بقيت ابعد من نجووم السما
بكيت لوحدي عشان ابنلك ثابت مسكت نفسي كتير مع اني خايف البعد مووت لاكن بيعلم قلبك يقسي .. بيجرح كل الناس دي ولسه امووت عليك لو يوم تنساني انا ابعد ماشي بس صورتك مش هتفارق تاني
يا دنيا مسيري افارق يوم واخسرك كسرتي قلب حبيبي عادي اكسرك
سعات بضحي باغلي حاجه واباان قدامك اني قوي و جوايا بحتضر
مش هيفرق الدمووع دي لمين مدبوح علشان اختارت تمووت غريب
في عرض البحر الكل سابك هتلمح ملك المووت بعيد علشان عمرك طويل
خايف لا بكره يجي برضو صعب ..
خايف لا امووت ومبقاش ابدا" #أب.. الروح ملاك الدنيا نار وجسمي زي التلج :(
خايف لا اكوون ضيعت عمري ف وهم ..
مسكين يا قلبي كل يوم نفس الاسئله لو كان فرقنا حل مكنش حالي هيبقي كده .. روحك بتطلع بلتدريج وكل شئ مسيره يرووح نقول قسمه ونصيب
يا ابويا الدنيا لفت بينا انا كل يوم بشووفني صغير لو بصيت في عينك
متقلش ان انا وحشتك جاي تبكي لو كنت لقيت بديل يعوض كنت كرهت سيرتي
ابنك شديد مبيتغلبش .. الناس تعملي الف حساب لو كان في جيبي قرش
#كرمتي بلدنيا وما فيها.. مبقتش اعاتب حد ف بعدي بعاتب نفسي عشان منستش
بدوس ع الجرح فا بيوجعلك اكتر .. تحت العنين سوواد ونار مدمر
خايف لا بكره يجي برضو صعب ..
الليل خلاني مليش عزيز
الكل يدمن احمد كامل فا بيتوجع اكتر 💪💪
خايف لا امووت ومبقاش ابدا" #أب.. الروح ملاك الدنيا نار وجسمي زي التلج :(
خايف لا اكوون ضيعت عمري ف وهم ..

#لا_يمكن_ايقافي 😍😍

ليست هناك تعليقات:
الي komentar

مرحبا تم تعريب قالب بلوجر جديد يمكنك معاينته وتحميله من هنا - http://goo.gl/rCMkUO
انضم الي قائمتنا البريدية